FUTBOL DÜNYASI

DÜNYA TRANSFER HABERLERİ, DEĞERLENDİRMELER, İNCELEMELER, FOOTBALL MANAGER 2005 OYUN İNCELEME SİTESİ, DİĞER OYUN İNCELEMELERİ

 

Mart 25, 2005

EMRE'DEN ŞOK AÇIKLAMALAR



Interli Emre Belüzoğlu'nun basına yansıyan açıklamları şok etkisi yarattı. Emre, "Inter yerine Milan'a katılmalıydım. Bana, Milan'da teklif yapmıştı. Ama, ben reddedip Inter'i seçmiştim. Inter'in geleceğinde yerim olmadığı için Inter'e katılmakla büyük bir yanlış yapmışım. Inter, bana daha fazla bir şey katamaz. Mancini hala daha mevcut orta sahayla oynuyor. Beni düşünmüyor." dedi. Bu sözler, Çizme'de bomba etkisi yarattı.
Emre ile halen daha Roma, Arsenal ve Beşiktaş ilgileniyor. Sezon sonunda gönderilmesine kesin gözüyle bakılan Emre'ye şu ana kadar en ciddi teklif Arsenal'den geldi.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home