FUTBOL DÜNYASI

DÜNYA TRANSFER HABERLERİ, DEĞERLENDİRMELER, İNCELEMELER, FOOTBALL MANAGER 2005 OYUN İNCELEME SİTESİ, DİĞER OYUN İNCELEMELERİ

 

Haziran 22, 2005

ARJANTİN - KOLOMBİYA

Bugün, NTV'de bu maçı izlerken ikinci yarıda Kolombiya takımında bir oyuncu değişikliği yapıldı. Oyuna Freddy Guarin isminde bir eleman girdi. Ben, bu ismi duyunca çok şaşırdım.

Çünkü, bu isim benim FM 20054'te Galatasarayla oynarken orta sahaya Kolombiya'nın bir takımında aldığım bir oyuncuydu. Özellikleri mükemmeldi. Potansiyeli 174'tü. 180'den küçük olduğu için wonderkid olamadı. Ancak, onunla Şampiyonlar Ligi Şampiyonluğu yaşamıştım. Ve bu oyuncu gerçek hayattada turnuvanın en büyük favorisi Kolombiya'da oyuna girince hayli sevindim.
İşte Football Manager. İşte Guarin..



Tıkla, YourPTR'ye üye ol, kazanmaya başla. YourPTR'de tıklama başına 0.5 cent. Günde en az 1000 tıklama bannerı. Kaçırma

YourPTR

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home