FUTBOL DÜNYASI

DÜNYA TRANSFER HABERLERİ, DEĞERLENDİRMELER, İNCELEMELER, FOOTBALL MANAGER 2005 OYUN İNCELEME SİTESİ, DİĞER OYUN İNCELEMELERİ

 

Temmuz 14, 2005

WONDERKID KERLON

kerlon
Takım: Cruzeiro
Mevkii: Hücumcu orta saha, forvet
Tam İsmi: Kerlon Moura Souza
Doğum Tarihi: 27 January 1988
Doğum Yeri: Ipatinga (MG)

Kerlon'ın inanılmaz kafayla attığı çalımların videosu


Ronaldinho mu ? O da kim. Brezilyalı mı, peeh?
Siz Brezilyalı görmemişsiniz!

Onun adı Kerlon. O, en son ki kral adayı. Am diğer rakiplerine göre çok dişli.
Kerlon'ın yetenekleri ilk defa Güney Amerika 17 yaş-altı şampiyonasında duyulmaya başladı. Hem gol krallığını, hem de en iyioyuncu ödüllerini kazandı. İnanılmaz bir oyuncu. Yalnızca 17 yaşında.

Siz hiç kafa ile çalım atan bir oyuncu gördünüz mü? Ben gördüm, adı Kerlon.
Peki hiç, dar alanda kafa ile çalım atan bir oyuncu gördünüz mü? Ben gördüm, adı Kerlon.
Peki hiç, dar alanda önce ayakla saydıran, sonra topu ayağından kafasına alıp, çalımlar atan bir oyuncu gördünüz mü? Ben gördüm, adı Kerlon.

Abartmıyorum. Ronaldinho, Kerlon'ın yanında halt etmiş. İşte linki izleyin görün.
Kerlon'ın inanılmaz kafayla attığı çalımların videosu
(Not : Videodan önce 10 sn.likufak bir reklam var. Ardından hemen Kerlon'ın hareketleri geliyor)

7 Comments:

  • At 25 Eylül, 2007 21:27, Anonymous Adsız said…

    Bu Kerlon ve Sergio "kun" Agüero Dünyanın en iyi Futbolcuları olmazsa gelecekte bende Futboldan anlamıyırum..Hadi bakalım!!!Göreceksiniz!!Ahmet ErGuWeN 11!!

     
  • At 26 Eylül, 2007 17:34, Anonymous Adsız said…

    kerlon kimiş benim kardeşim bile kafayla adamları geçiyor

     
  • At 26 Eylül, 2007 17:35, Anonymous Adsız said…

    aaaaaaaaaaaa

     
  • At 25 Şubat, 2008 21:50, Anonymous Adsız said…

    olm kerlonu fener sikse alamaz çünkü onu avrupanın en böyük kulupleri alır

     
  • At 07 Mayıs, 2008 15:19, Anonymous Adsız said…

    evet o çocuk fenere gelems şu anda interin tesislerinde ameliyat sonrası rehabilitasyon tedavisi görüüüo seneye interde isleris onu:)

     
  • At 07 Mayıs, 2009 22:50, Blogger totikarker said…

    ilk yorumu gördümde ahmet hakkaten anlamıyomuşsun..

     
  • At 01 Eylül, 2009 15:39, Anonymous Adsız said…

    asıl sen anlamıosun galiba agüeroyu tanımıosun galiba

     

Yorum Gönder

<< Home