FUTBOL DÜNYASI

DÜNYA TRANSFER HABERLERİ, DEĞERLENDİRMELER, İNCELEMELER, FOOTBALL MANAGER 2005 OYUN İNCELEME SİTESİ, DİĞER OYUN İNCELEMELERİ

 

Mayıs 16, 2005

O BİR EFSANE, O BİR SÜPERSTAR, O OKTAY ER

FM TARİHİMİN EN BÜYÜK OYUNCUSU

Kesinlikle FM’de yetiştirmiş olduğum gelmiş geçmiş en iyi oyuncu. O mükemmel, süper. Onu anlatmak için maçlarını izlemek lazım. Harikulade bir eleman. Süper bir orta saha. Çalım kralı. Türk Milli Futbol Takımı'nın beyni. Orta kralı. Son vuruş ustası. Ayrıca gelmiş geçmiş en iyi wonderkidim. Diego’dan daha iyi. Arteta’dan daha iyi. Tek eksikliği hızı. Ama, buna rağmen FM’deki gelmiş geçmiş en iyi oyuncum.

Ancak bu oyuncu tüm oyunlarda oluşmaz.



Oktay, bir worldclass midfielder. Bu sene hiç sakatlık geçirmedi ve tarihinin en iyi oyununu oynuyor.Ona creative freedomu high yapıyorum. Sürekli koşturuyorum. Uzak şutu süper. Sürekli uzak şput attırıyorum. Beklentilerimi boşa çıkarmıyor. Diyorum ya o bir süper star.

1 Comments:

Yorum Gönder

<< Home