FUTBOL DÜNYASI

DÜNYA TRANSFER HABERLERİ, DEĞERLENDİRMELER, İNCELEMELER, FOOTBALL MANAGER 2005 OYUN İNCELEME SİTESİ, DİĞER OYUN İNCELEMELERİ

 

Haziran 01, 2005

GTA SAN ANDREAS'TA NASIL ÇETE KURULUR?

Gta San Andreas'ta görevler dışında veya görev içinde artk çete kurabilirsiniz.
Bunun için yapmamız gereken şeyler şunlar:

1. Elemanımızı, yani CJ'yi (Carl Johnson) yeşil renkli adamlarımızın yanına yaklaştırıyoruz.

2. Çete üyesinin yanına geldiğimizde, mousemızın sağ tuşuyla birlikte, klavyede G veya H tuşuna basıyoruz.

Artık, üzerinde işlem yaptığımız eleman bizim grubumuzun üyesi oluyor. Artk, o sizin adamınız. Siz nereye giderseniz, o sizin peşinizden gelir. Arabaya binerseniz, sizinle birlikte biner. Yani, sizin adamınız olur.

Ancak, dikkat edilecek bir şey var. O da sizin saygınlık durumunuz. Saygınlık durumunuzu oyunda yolda yürüken "tab" tuşuna basarak öğrenebilirsiniz. "tab" tuşuna bastığımızda gelen grafiklerin en üstünde "respect" yazar. Bu sizin eyaletteki saygınlığınızdır. Bunu görevler ilerledikçe, duvardaki rakip çetelerin resimlerinin yerine4 spreyinizle kendi resimlerinizi çizdiğiniz zaman, kaslarınızı geliştirdiğiniz zaman artar.

Kaslarınızı, spor salonunda geliştirebiliyoruz. Kaslarınızın ne kadar geliştiğini anlamak için yine "tab" tuşuna basarsanız "muscle" denen bir yazı var. Muscle, sizin kas gücünüzü belirtir.

32 Comments:

  • At 01 Temmuz, 2005 16:59, Anonymous Adsız said…

    G'ye basınca arkandan getirtebiliyorsun, ama, H'ye basınca peşine gelmiyorlar.

     
  • At 15 Mayıs, 2008 22:36, Blogger ultrAslan said…

    yani dediğini yaptım olmadı

     
  • At 09 Nisan, 2009 21:41, Anonymous Adsız said…

    ya nasıl ballas olunuyor bunda yaw

     
  • At 04 Temmuz, 2009 19:25, Anonymous Adsız said…

    yeşil adamlar nerde?onu açıklamayı unutmuşsun...

     
  • At 07 Şubat, 2010 14:37, Anonymous Adsız said…

    ADAMLARIMIZNERDE

     
  • At 19 Şubat, 2010 14:35, Anonymous Adsız said…

    ARKADAŞLAR BUBBLECARS DİYE Bİ ŞİFRE VAR ARABALAR YAZIYORUM ARABALAR GELMİYOR YARDIM EDİN LÜTFEN

     
  • At 06 Mart, 2010 17:09, Anonymous Adsız said…

    bakın ya kumsala gidin yada cj ikonuna o zaman orda olurlar yada mroemzh şifresini kullanarak her yerde çete olur çetenizi toplayın sonra tekrar şifreyi yazın

     
  • At 06 Mart, 2010 17:11, Anonymous Adsız said…

    bide bubble cars şifresi araba şifresi değil arabaya dokunduğunda onu uçurma şifresi

     
  • At 14 Mart, 2010 16:07, Anonymous Adsız said…

    ben mroemzh yazıyorum arkadaşlar adamlarım oluyo ama yeşil adamlar bana ateş ediyo siyah adamlar ateş atmiyo mroemzh yazdıyım zamam balas da oluyor lütfen yardım edin

     
  • At 29 Mayıs, 2010 11:20, Anonymous Adsız said…

    kardeş senin ki sahte

     
  • At 24 Temmuz, 2010 14:51, Anonymous Adsız said…

    ya olmuyo gh diyom sag tusa basıyom mro emzh yazılı değil yesil ceteye yapıyom gelmiyolar bnle hileyle saygınlıgıda arttırdım olmz mı

     
  • At 01 Ağustos, 2010 17:00, Anonymous Adsız said…

    arkadaşlar daha süper şifre var sjmahpe yazıyoruz istediğiniz her kişiye sağ tıklayıp g ye basıyoruz saygılar...

     
  • At 13 Ekim, 2010 22:31, Anonymous Adsız said…

    bakın mroemzh yazın yeşil adamlar sizin adamlarınız ve böylece olur ve bir çete üyesine yaklaş ona sağ tıkla ve gh ye bas gelmese bida yap ama h ye abasma yın

     
  • At 25 Aralık, 2010 21:01, Anonymous Adsız said…

    ÇOCUKLAR ŞİFRE MROEMZH YAZİN VE SJMAHPE SONRADA BALLA VEANINA GİDİN KİMİN YANINA GİDİP ONUN SENDEN OLMYA RUSLARIN YANINA VEYA İTEDİĞİNİZ HERHANGİBİ KİŞİNİN YANINA GİDİN
    G YE BASIN SİZİ TAKİP EDER ARABAYA BİNER SENİ ADAMIN OLUR SAYGILAR

     
  • At 07 Ocak, 2012 22:02, Anonymous Adsız said…

    ben yapıyorum ama yaptığım zaman adamlar mal mal durup peşimden gelmeyip benim bindiğim arabaya binmiyorlar

     
  • At 11 Ocak, 2012 18:59, Anonymous Adsız said…

    sesın kadar gerızekalı gordem cj nın orada ben bu oyunu 6 kere bıtırdım

     
  • At 30 Ocak, 2012 14:58, Anonymous Adsız said…

    yha adamı nasıl adamımızın yanına götürecez

     
  • At 27 Temmuz, 2012 13:25, Anonymous Adsız said…

    ya arkadaşlar çetelerin g ymiş gibi şeyleri anladım ama çetelerin başka araca binip gelmesini istiyorum nasıl oloabilir

     
  • At 31 Ağustos, 2012 18:15, Anonymous Adsız said…

    ya ben 8 kisiyi etkim altına alıyom arbaya sıgmıyor baska arabayla beni takip etmelerini istiyom ama etmiyolarr ne yapmalıyım.

     
  • At 06 Eylül, 2012 20:10, Anonymous Adsız said…

    ya adam alıp arabaya bındırıyom ama bırkacı sıgmıyo baska aracla gelemıyolarmı ya gelıyolarsa lutfen soylesın yalvarrımmm :( :,(

     
  • At 24 Ocak, 2013 01:35, Anonymous Adsız said…

    duracak g ye bas gene gelirler

     
  • At 27 Temmuz, 2013 15:42, Anonymous Adsız said…

    İstediğiniz adamı almak için: SJMAHPE yazın ve istediğiniz birinin üstüne sağ tıklayın. Sonra bırakmadan G harfine basın. O sizin çetenizden oluyor ve sol üst köşede size olan güveni ve saygısı var. Sıfır olursa sizin çetenizden çıkar. Onu koruyarak ve savaşta yanında durup karşısındakileri öldürerek güven kazanabilirsiniz..:)

     
  • At 27 Temmuz, 2013 15:45, Anonymous Nehir said…

    Çete için: SJMAHPE sağ click ve G
    Canavar kamyon için: AGBDLCID

     
  • At 17 Mart, 2014 18:53, Anonymous Adsız said…

    tşk

     
  • At 02 Temmuz, 2014 12:16, Anonymous Adsız said…

    ben bu şifreleri gectim ben başka bişe anlamıştım

     
  • At 28 Ocak, 2015 20:20, Anonymous Adsız said…

    ben yaptım oldu. hey buraya bakın size tanka şifresini sölimmi : aıwprton

     
  • At 20 Haziran, 2015 17:02, Anonymous Adsız said…

    güzel araba bulmak için şu şifreye yazın
    (gusnhde) :D

     
  • At 21 Ağustos, 2015 17:38, Anonymous Adsız said…

    arkadaşlar g ye 2 kere basın peşinizden geliyor h ye basınca bazen gelir unutmayın!!!!!!!!!

     
  • At 21 Ocak, 2017 16:35, Blogger Unknown said…

    Sjmahpe yaz bu onun hile kodu sonra istediğin adama silah dogrult ve G ye bas

     
  • At 17 Ocak, 2018 10:48, Anonymous Enes said…

    arkadaşlar ilk görevbi yapmak için gidin CJ yazan yere orada yesil çetemiz var ama bize saygı duymuyorlar siz görev yaptıkça daha fazla adam alabilirsiniz . Ayrıca SJMAHPE yazıp sivillere nişan alıp g ye basarsak bi<imkle geliyorlar.Nisan aldığınıza h ye basın ve adamı orada görevcli yapabilkirsiniz

     
  • At 28 Şubat, 2019 16:17, Blogger Unknown said…

    Hey arkadaşlar ogxsdag yazınca saygınlık yükseliyor spor salonuna gittmeye gerek yok!!!

     
  • At 01 Mayıs, 2020 13:26, Blogger Unknown said…

    Yeşilli adamlar cj in evi yani grove streette oluyor

     

Yorum Gönder

<< Home