FUTBOL DÜNYASI

DÜNYA TRANSFER HABERLERİ, DEĞERLENDİRMELER, İNCELEMELER, FOOTBALL MANAGER 2005 OYUN İNCELEME SİTESİ, DİĞER OYUN İNCELEMELERİ

 

Haziran 04, 2005

GTA SAN ANDREAS'TA NASIL HIRSIZLIK YAPILIR

HIRSIZ OLMAK ÇOK KOLAY

Öncelikle, akşam saat 8 ile sabah saat 7 arası hırsızlık yapabilirsiniz. Hırsız olmanız için boxville adındaki bir araca ihtiyacınız var. Boxville'nin resmi aşağıda.
boxville

Bu aracı yukarıda dediğim saatler arasında alın ve 2 tuşuna basarak göreve başlayın. Şimdi evlere girebilirsiniz. İçine girilebilen evler, hırsızlık görevi başladığında kapılarında sarı işaretlerle beirlenir.
Şimdi istediğiniz bir eve girin ( Özellikle sizin oyunun başında oturduğunuz yer aolan Grove Sokak'ta çok sayıda soyulabilir ev var)
Eğer, içeride birileri varsa, 10 sn.de dışarı çıkın, yoksa polis tüm teşkilat peşinize düşecek.

İçerde kimse yoksa, klavyenin kontrol tuşuna basarak çalınabilir eşyalar (tv, radyo, video gibi) yanına gidin. Evin içinde mutlaka klavyenin kontrol tuşuna basın. Böylece ssessizce gidebilirsiniz. Ekranın sağ üst köşesinde, saatin altında, ses göstergesi var. Eğer kontrol tuşuna basmazsanız, evin içinde duyulursunuz. Böylece polisler peşinize düşer. Bu ses göstergesinin dolmamasına dikkat edin.
Kontrol tuşuna basıyor olsanız bile bir yere çarpmamaya çalışın. Yoksa, yine ses göstergesi artar.

Hırsızlık yapmak için eşyanın yanına gidin. Enter'a basın. Böylece eşyayı elinize almış olursunuz. Tüm eşyaları çalamıyorsunuz. Çalabileceğiniz eşyalara yaklaştığınızda zaten enter'a basın diyor.

Eşyaya, örneğin tv'ye yaklaşın. Ve enter'a basın. Eşyayı tutmuş olursunuz. Dışarı çıkın. Artık, kontrole basmanıza lüzum yok. Boxville aracınızın bagaj kısmına gidin ve entera basın. Böylece mal, arabaya yüklenmiş olur.

İsterseniz saat sabah 7'ye kadar, hırsızlığa devam edebilirsiniz. İstemezseniz, haritada beliren yere gidin. Orada garajın içine arabanızı park edin. Çalmış olduğunuz eşyaların değeri olarak hesabınıza para konacaktır. Ancak, çok para vermiyorlar.

Dikkat, polis peşinizdeyken malları kesinlikle bu garaja götüremezsiniz. Öncelikle, polisi atlatmanız kazım.

25 Comments:

  • At 11 Nisan, 2008 15:38, Anonymous şerefhan said…

    arabayı aldım o saatlerde yaptım ama olmadı evlerın kapısında sarı ısık yanmıyor yardım edersenız sevınırım

     
  • At 22 Nisan, 2008 16:23, Anonymous Adsız said…

    klavyenin kontrol tuşu neresi? gösterirseniz sevinirim

     
  • At 24 Nisan, 2008 08:34, Anonymous Adsız said…

    ya arabayı nereden bulacağzzzz

     
  • At 28 Nisan, 2008 16:45, Anonymous şerefhan said…

    kontrol tusu CTRL sen hırsızlık yapabılıyonmu yapıyosan banada yardım et

     
  • At 20 Haziran, 2008 12:26, Blogger deniz said…

    beyler hırsızlık aracını nerden bulucaz

     
  • At 24 Haziran, 2008 14:40, Anonymous Adsız said…

    o araba kas geliştirme yeri varya onun karsısında.o arabaya yada kamyon her neyse ona binip num + tusuna yani sayıların olduğu yerde del tusu enter tusu ve artı tusu olan yerde artı (+) tusuna basın o arada arabayı aldınız yerde birçok sarı ok olacak girip alt tusu basacaksınız sessiz olmak için .ve çalacaksınız işte bu kadar ;) inşallah yardımcı olmusumdur

     
  • At 06 Aralık, 2008 19:02, Anonymous Adsız said…

    ARABA NERDE????

     
  • At 30 Mart, 2009 18:10, Anonymous Adsız said…

    Las Venturasta bi tane araba öğretim yeri var onun karşısında bi tane evin var ordan düz git eskimiş turuncu tuğlalı yer var ordaki boşluktan gir araba orda.

     
  • At 23 Temmuz, 2009 00:12, Anonymous mad said…

    araba san fierro ile las venturas arasındaki çöllerde var birilerinden çalın :D

     
  • At 16 Mart, 2010 16:49, Anonymous Adsız said…

    KaRDEşİM OrLAarı karIşTırMAyın En KolAyı SaNaYİLER FABrİKaLaR WaR...
    orDa BoxVİlleden Bir Sürü war gidin alIn...Ben OyUNu BıTırdım Bu arada..........

     
  • At 16 Mart, 2010 17:03, Anonymous Adsız said…

    bİDE bEN ARABAYI ALıyOm SiZin DedİğİnİZ Gibi oLmUo SarI OkDA ÇIKMIYO ekranda görev başladı demıo hıç bı evede gırmıoooo olmuyooo acil yardımmmmmmmmmmmm

     
  • At 01 Nisan, 2010 18:21, Anonymous Adsız said…

    teşkkürler ben yaptım,benden demesi öyle her boxwille arabasında olmuyor sadece 1. şehirdeki kas geliştirme yeri var hanter şeklinde gösteriliyor o yerin karşısında boxwilleyi bulabilirsiniz ve daha sonrada + tuşuna basarak hırsızlık yapabilirsiniz ;)

     
  • At 30 Haziran, 2010 09:29, Anonymous Adsız said…

    ryder ile yaptığınız bir görevde oraya gidip uyuşturucu savan adamı yakalıyoruz hatta bizim adamlardan birine satarken onda sopa var biz yumrukla dalıyoz hatırladıysanız ilk girdiğimiz binada uyuşturucunun nerede olduğunu soruyoruz obinanın hemen 2 yamında yada şöle tarif ediyim ilk sevgilimizin olduğu evin hemen karşısı

     
  • At 11 Şubat, 2011 14:00, Anonymous Dahi Çocuk Yavuz İmer said…

    ben hırsızlık aracını buldum hırsızlık aracı kendi evinizin yanındaki kırmızı yere gidin alt yön tuşuna ve ayriyetten q ya aynı anda basın sonrada boxville aracı gelene kadar yapın

     
  • At 14 Mayıs, 2011 14:51, Anonymous Adsız said…

    tamam amca ama hırsızlık görevinden 2 sonraki görev nasıl yapılır

     
  • At 27 Haziran, 2011 12:08, Anonymous Adsız said…

    arkadaşlar olmayanlara söyliyim oyunun görev bölümleri arasında hırsızlıkta var.o görevi geçerseniz hırsızlık açılacaktır.önce görevleri yapın.ha bu arada görevler süper bence sonuna kadar oynayın.hatta çöldeki askeri üssü bilirsiniz onun altındaki gizli yere bile girip gizlice bişey çalcaksınız
    ısıya duyarlı ve gece gözlüğü bile veriyolar görevler için:)

     
  • At 02 Temmuz, 2011 13:07, Anonymous Adsız said…

    arkadaşlar spor salonunun (GYM) in önünde bir tane ev var hatta çamaşırlar asılı orda kamyon bulabilirsiniz

     
  • At 20 Ağustos, 2011 10:19, Anonymous Adsız said…

    Bİ DE BUG VAR GİRDİGİN EVİN SAHİBİ TEK KİSİ İSE DİREK VUR POLİS GELMİYORSA KOSA KOSA ÇAL
    HATTA ESYALAR SÜREKLİ YENLENİYO 54670 KAZANDIM KAÇ TV YÜRÜTTÜM SEN DÜSÜN

     
  • At 19 Ekim, 2011 17:50, Anonymous Adsız said…

    gta sa da ki başladığımı evin orlarda gecelik gib mavi evler var onların sonunda mı ney işte asaat 22:00 ve *6:00 arası aracı alabilr ve hırsızlıknaıza başlıya bilirisimniz

     
  • At 19 Ekim, 2011 17:53, Anonymous GTA sA MYths said…

    o buq deil susturucuylsa ve ya uyurken a da oturuken hemen vurman lazım öle oluo

     
  • At 19 Ekim, 2011 17:54, Anonymous GTA sA MYths said…

    evde çeteler warsa ordan siktirip gidin :D

     
  • At 13 Kasım, 2011 10:41, Anonymous Adsız said…

    ben onu yaptım kolay

     
  • At 22 Ocak, 2012 19:27, Anonymous Adsız said…

    w harfine bası yani ileri harfine bide alt a aynıanda basın adam yavas yürürrrrr

     
  • At 29 Ocak, 2014 13:11, Anonymous Adsız said…

    ARABA NERDE YA ARABA YOK BÜTÜN ŞEHİRE GİTTİM YOK ARABANIN YERİNİ SÖYLEYİN

     
  • At 29 Ocak, 2014 13:14, Anonymous Adsız said…

    araba yerini buldum ama kapımı bagaj mı ne kapalıydı

     

Yorum Gönder

<< Home